Käytämme tällä sivustolla evästeitä (cookies), joilla parannamme sivuston käyttökokemusta. Jatkamalla sivuston käyttöä hyväksyt evästeiden käytön. OK
. .

Ryhdy noutopisteeksi!

DB Schenker Noutopiste lisää asiakasvirtaa

Haluatko uusia, yllättäviä asiakkaita? Tule mukaan DB Schenkerin noutopisteverkostoon!

DB Schenkerin noutopisteenä yrityksesi toimii verkkokauppa-asiakkaiden ostosten noutopaikkana. Tulemalla mukaan noutopisteverkostoon saat yrityksellesi täysin uutta asiakasvirtaaIhan ilman investointeja. Mikä parasta, siitä myös maksetaan sinulle - sitä enemmän, mitä paremmat palautteet saat. 

Yrityksesi voi olla millainen vain: kukkakauppa, kahvila, autopesula. Riittää, että tilasi ovat helposti saavutettavissa ja turvalliset lähetysten lyhytaikaiseen säilytykseen. Kaikki toimii helposti ilmaisella eSchenker-sovelluksella.

Suurenna kuvaDB Schenkerin noutopiste, Aki Rask

Noutopisteenä toimiminen on helppoa: Skannaa noutopistepaketit kännykälläsi tai tabletillasi silloin, kun saat ne ja kun luovutat ne. Näet aina eSchenkeristä, kuinka paljon lähetyksiä on tulossa. Verkkokaupan asiakas saa lähetyksistä automaattisesti saapumisviestit.

Näin haet noutopisteeksi

Noutopisteeksi hakeutuminen helppoa: 

Oma Noutopiste -ominaisuus on ensi vaiheessa saatavilla Android-sovellukseen. Lähiaikoina se tulee myös Applen laitteille iOS-versiona. 

  1. Täytä verkkolomake yrityksesi tiedoilla ja lähetä se.
    Tarkistamme lomakkeen perusteella yrityksesi tiedot ja sijainnin noutopisteverkostossamme. 
  2. Lähetämme sopimuksen allekirjoitettavaksesi ja keskustelemme aloituspäivästä sekä muista tarpeellisista yksityiskohdista. 
  3. Rekisteröidy eSchenkerin käyttäjäksi.
    Rekisteröitymällä saat DB Schenkerin SIMS-tunnuksen (Schenker Identity Management System). Sen perusteella lisäämme eSchenker-sovellukseesi Oma noutopiste -ominaisuuden.
    Ohje: Rekisteröitymistä ei tarvitse tehdä, jos olet jo DB Schenkerin kuljetusasiakas, ja olet rekisteröitynyt jo aiemmin eSchenkerin käyttäjäksi. Rekisteröityessä kysytään mm. suhdettasi DB Schenkeriin. Valitse tässä "Asiakas". Käyttöoikeuspyynnössä valitse "Tarvitsen perus DB Schenkerin palvelut".
  4. Lataa eSchenker-sovelluksen betaversio sovelluskaupasta. 
    Ohje: 
    Hae eSchenker sovelluskaupasta. Valitse sovellus, mutta älä lataa sitä vielä. Siirry sivun alalaitaan ja liity betaversioon. Odota noin 15 minuuttia ja mene uudelleen sovelluskauppaan. Hae eSchenker-sovellus, lataa sen betaversio ja kirjaudu sovellukseen saamillasi SIMS-tunnuksilla.
  5. Kun taustatyöt ovat valmiit, saat aloituspaketin, jossa on yksityiskohtaiset ohjeet noutopisteenä toimimisesta sekä keskeiset markkinointimateriaalit.

Tarvitseko tukea?

Noutopisteen asiakaspalvelu on tukenasi numerossa 010 520 4900 (arkisin klo 8.00-16.30) ja sähköpostitse noutopiste@dbschenker.com

Vinkki!
Kun yrityksesi tunnetaan kätevänä ja mukavana asiointipaikkana, se valitaan useammin verkkokaupassa ostosten noutopisteeksi. Näin ovestasi astuu sisään yhä enemmän asiakkaita, jotka muuten kävelisivät ohi.

 

Päivitetty: 10.04.2017

Sivun alkuun